Lokaler med autencitet, charme og med et moderne twist omgivet af idyllisk natur

Kapacitet 150 spisende gæster

Sebber Kloster er en charmerende herregård beliggende ved Halkær Bredning og Limfjorden og omgivet af en imponerende natur med vådområder og skov. Denne idylliske herregård nær Nibe er kun en kort køretur fra byer som Aalborg, Støvring, Rebild og Arden, og blot en times kørsel fra byer som Viborg, Randers, Thisted og Skive. På Sebber Kloster er der mulighed for at afholde alle former for festlige begivenheder, fra intime eksklusive middage til store bryllupper med op til 150 spisende gæster. Bag hovedbygningen strækker en stor park sig ned mod engen med en smuk udsigt over vandet. Lige ved siden af hovedbygningen ligger Sebber Kirke, hvilket gør stedet ideelt til kirkelige begivenheder. Her er der rig mulighed for at skabe oplevelser, der inspirerer og begejstrer. Med skov, marker og vand lige uden for døren er der enestående muligheder for at integrere naturen som en del af oplevelsen.
Event Aalborg tilbyder her totalløsninger med alt inkluderet. Så uanset om I er en virksomhed, der ønsker at afholde en tyrolerfest, julefrokost, den årlige firmafest eller sommerfest, eller I er private og søger en lokation til bryllup, konfirmation, rund fødselsdag, sommerfest eller bare en stor fest for familie og venner, kan Event Aalborg imødekomme jeres behov på Sebber Kloster.

Sebber Kloster rummer en hovedbygning, en nyrenoveret stald og lade samt to boliger; Markhuset og Skovløberhuset. Tilsammen tilbyder herregården overnatningsmuligheder for 44 gæster.
Hovedbygningen er smukt vedligeholdt i ægte herregårdsstil og udstråler sjæl og charme. Her får I adgang til moderne mødefaciliteter samt en stor park, terrasse og gårdplads, samt mulighed for overnatning. Fra hovedbygningen fører en terrasse ud til en betagende udsigt over parken og fjorden. Her er tre lokaler: Havestuen med plads til 20 personer, Spisestuen med plads til 60 personer samt et mindre lokale med plads til 12 personer. Det store køkken tilbyder faciliteter til fælles madlavning eller plads til professionelt personale. Derudover er der en sofastue, et loungeområde samt ni dobbeltværelser.
Staldbygningen byder på et selskabslokale samt afslapnings- og overnatningsmuligheder. Den er nænsomt restaureret i en rå og autentisk stil og rummer et moderne selskabslokale med plads til 48 personer, en slyngelstue med bar, billard og TV samt seks nyrenoverede værelser til overnatning. Stilen er en smuk kombination af moderne inventar og den oprindelige autentiske charme.
I den nyrenoverede og opvarmede lade får I masser af plads og en bred vifte af anvendelsesmuligheder. Med plads til 150 personer og højt til loftet er det kun fantasien, der sætter grænser. Ladens store glasport ud til gården giver et særligt lysindfald i rummet. Udtrykket er charmerende og autentisk kombineret med et moderne islæt. Festladen kan kun lejes i kombination med hovedbygningen, som kan bruges til reception, morgenmad og overnatning. I højsæsonen tilbydes hovedbygningen, festladen og staldbygningen kun som en samlet pakke.
I sommerhalvåret er herregården idylliske park ideel til servering af velkomstdrinks eller til at afholde en stor grillfest eller en hyggelig picnic.

Event Aalborg anerkender, at hvert arrangement er unikt. Derfor går personalet den ekstra mil for at sikre, at jeres begivenhed bliver præcis, som I ønsker det. Her står eventteamet klar til at skabe uforglemmelige minder sammen med jer. Med et tæt samarbejde med nogle af de bedste leverandører inden for catering, eventteknik, underholdning, dekoration og servering er I sikret den højeste kvalitet. Herved er det muligt at sætte jeres personlige præg på arrangementet og rammerne, hvor alt tilpasses efter jeres præferencer.
Når I samarbejder med Event Aalborg, kan I forvente en full-service løsning. Det kompetente team står klar til at rådgive og dele deres erfaring med jer. Sammen med jer planlægges og tilrettelægges alle detaljer, så hele oplevelsen lever op til jeres ønsker. De dygtige designere omsætter jeres vision og koncept til virkelighed ved at skabe den rette atmosfære gennem dekoration og design af lokalerne. Kokketeamet sammensætter en menu i samarbejde med jer, der opfylder jeres præferencer og behov. Yderligere sørger de professionelle tjenere for, at glassene er fyldte, og alle gæster er glade og tilfredse under hele arrangementet.
Desuden tilbydes også unikke bar- og cocktail-løsninger med kompetente barpersonale, der serverer et bredt udvalg af drikkevarer. Afslutningsvis har Event Aalborg et stort netværk af talentfulde musikere, DJ's og entertainere, der kan give jeres arrangement lidt ekstra flair og den perfekte stemning.
Alt i alt tilbyder Event Aalborg en komplet pakke, der overgår alle forventninger. Personalet tager os af alt det praktiske, fra opdækning til catering, drikkevarer, musik og underholdning, så I kan læne jer tilbage og nyde festen og det gode selskab.


Lokaler


Prispakker

Comedypakke 1
Min. 40 gæster
3 timer
DKK 436
pr. kuvert
inkl. moms
Comedypakke 2
Min. 40 gæster
3 timer
DKK 561
pr. kuvert
inkl. moms
Receptionspakke 1
Min. 40 gæster
3 timer
DKK 561
pr. kuvert
inkl. moms
Comedypakke 3
Min. 40 gæster
3 timer
DKK 624
pr. kuvert
inkl. moms
Receptionspakke 2
Min. 40 gæster
3 timer
DKK 686
pr. kuvert
inkl. moms
Selskabspakke 1 - 3-retters menu
Min. 60 gæster
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Selskabspakke 1 - 9-retters sharing food menu
Min. 60 gæster
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Sommerfest- 3-retters menu
Min. 60 gæster
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Sommerfest - 9-retters sharing food menu
Min. 60 gæster
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Tyroler pakke 1
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllupspakke 1 - 3-retters menu
Min. 60 gæster
10 timer
DKK 1149
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllupspakke 1 - 9-retters sharing food menu
Min. 60 gæster
10 timer
DKK 1149
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost - Klassisk jul
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost - Juletapas
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Selskabspakke 2 - 3-retters menu
Min. 60 gæster
7 timer
DKK 1186
pr. kuvert
inkl. moms
Selskabspakke 2 - 9-retters sharing food menu
Min. 60 gæster
7 timer
DKK 1186
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost inkl. cocktailbar - Klassisk jul
7 timer
DKK 1186
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost inkl. cocktailbar - Juletapas
7 timer
DKK 1186
pr. kuvert
inkl. moms
Tyroler pakke 2
7 timer
DKK 1186
pr. kuvert
inkl. moms
Sommerfest Deluxe - 3-retters menu
Min. 60 gæster
7 timer
DKK 1249
pr. kuvert
inkl. moms
Sommerfest Deluxe - 9-retters sharing food menu
Min. 60 gæster
7 timer
DKK 1249
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost Deluxe - Klassisk jul
7 timer
DKK 1249
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost Deluxe - Juletapas
7 timer
DKK 1249
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllupspakke 2 - 3-retters menu
Min. 60 gæster
10 timer
DKK 1299
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllupspakke 2 - 9-retters sharing food menu
Min. 60 gæster
10 timer
DKK 1299
pr. kuvert
inkl. moms

Faciliteter

Udendørs omgivelser

Areal til sport og spil
Skov og natur
Terrassemiljø
Udsigt til vand

Spil & underholdning

Billard
Bordfodbold
Golfbane
Pétanquebane

Børnevenligt

Børneseng / tremmesenge
Højstole

Mad og drikke

Egen drikke tilladt
Egen mad tilladt
Inklusiv forplejning
Kan imødekomme allergier
Veganske menuer
Vegetariske menuer

Teknisk udstyr

Projektor
Wifi

Overnatningsfaciliteter

Sengepladser i alt: 44
Enkeltværelser: 2
Dobbeltværelser: 20
Gruppeværelser: 0

Relevante steder i nærheden

Overnatning

Øksedal 1,6 km
Løgstør Parkhotel - Golf & Wellness Resort 21 km
Sebber Kloster 0 meter
Hotel Du Nord - Løgstør Badehotel 20 km
Vandkanten 20 km

Aktiviteter & seværdigheder

Vikingebyen 1,4 km
Skt. Nikolaj Bjerg 3,6 km
Nibe Strand 8,1 km
Valsted Surfplads 2,7 km
Limfjordsmuseet 21 km

Transport & parkering

Bus: Sebber Skole (Valsted / Aalborg Kommune) - rute 50 & 50N 2,2 km
Tog: Støvring Station 24 km
Rute 567: Løgstørvej 1,3 km
Rute 29: Aarsvej 14 km

Lokation

St. Ajstrupvej 25, 9240 Nibe

Tags


Vilkår og betingelser

Afbestillingsbetingelser
Et arrangement kan annulleres eller flyttes efter nedenstående tidsfrister:
• Indtil 10 uger før, er det omkostningsfrit at annullere, nedjustere eller flytte.
• Mellem 10 uger og 6 uger før, beregnes et gebyr på 25% af den samlede pris.
• Senere end 6 uger før, beregnes et gebyr på 50% af den samlede pris.
• Senere end 2 uger før, beregnes et gebyr på 75% af den samlede pris.
• Senere end 1 uge før, beregnes et gebyr på 100% af den samlede pris.
• Kan et arrangement ikke afvikles grundet Covid-19 eller anden muterende virusform, kan arrangementet annulleres U.B

OBS: det skal dog forbydes af staten at arrangementet kan gennemføres.

Send forespørgsel

  • Gratis og uforpligtende
  • Få svar indenfor 24 timer
  • Garanti for den bedste pris