Formbare og indbydende muligheder i unikke omgivelser i Aalborg Vestby

Kapacitet 1000 spisende gæster

I Aalborg Vestby ligger den charmerende destination, 'Travbanen', omgivet af skønne omgivelser med en fantastisk udsigt over Aalborg Racing Arena. Til daglig huser lokationen Racing Nord Arena, der både fungerer som byens stolte væddeløbsbane, men også bruges som en kulturel destination for alverdens begivenheder.
På Travbanen i Aalborg tilbyder Event Aalborg komplette løsninger, hvor alt er inkluderet. Uanset om I repræsenterer en virksomhed, der planlægger en tyrolerfest, en firmajulefrokost, en sommerfest eller den årlige firmafest, eller om I som private søger en passende lokation til bryllup, konfirmation, rund fødselsdag, sommerfest eller bare en stor fest for familie og venner, så kan Event Aalborg imødekomme jeres behov. Beliggende i Aalborg Vestby, er Travbanen en ideel løsning til større selskaber, da der er plads til op til 1000 spisende gæster ved teltløsninger, samt mulighed for opdeling i mindre lokaler til mindre selskaber. Indendørs kan lokationen rumme op til 250 gæster, hvor mulighederne for inddeling også er tilgængelige. Dette giver rig mulighed for forskellige aktiviteter både på og omkring Travbanen. På trods af den store plads er der kun tre kilometer til Aalborg centrum, hvor bylivet summer. Yderligere er transportmulighederne fremragende, hvilket gør det nemt for alle gæster at nå lokationen, uanset om de ankommer i bil, tog eller bus.

På Travbanen er det muligt at leje lokationens indendørs lokale, der i en moderne og stilren stil er ideel til diverse begivenheder. Grundet den lyse og neutrale indretning er der rig mulighed for at sætte jeres eget præg på lokalet, så det udformer sig præcis efter jeres ønsker for design og udsmykning. Rammerne fungerer derved som et blankt lærred, hvor det er op til jer som arrangør i samarbejde med Event Aalborg at designe og tilrettelægge lokalerne så de stemmer overens med jeres ønsker. Lokalet er fleksibelt og kun rumme op til 250 spisende gæster. Dog er det også muligt at inddele rummet i mindre sektioner, hvis I ønsker at afholde et mindre arrangement.
På lokationen tilbyder Event Aalborg også komplette teltløsninger med professionelle festtelte og en full-service løsning. Her er det muligt at afholde arrangementer for 50 og helt op til 1000 gæster. Derved er tilbydes en bred vifte af telte, som udvælges specielt til jeres arrangementer, så teltet passer til netop jeres fest i forhold til antal gæster, ønsker for rum til aktiviteter, gavebord, DJ, buffetbord osv. samt til udformningen af bordopstillinger samt udsmykning i teltet.

Event Aalborg forstår, at hvert arrangement er unikt, og det dedikerede personale går derfor den ekstra mil for at sikre, at jeres begivenhed bliver præcis som I ønsker det. Her er visionen at skabe uforglemmelige minder sammen med jer. Event Aalborg har et tæt samarbejde med nogle af de bedste leverandører inden for catering, eventteknik, underholdning, dekoration, eksekvering og servering, hvilket sikrer jer den højeste kvalitet.
Event Aalborg tilbyder en full-service løsning. Det erfarne personale står klar til at dele deres råd og erfaring med jer, og i samarbejde med jer som arrangør planlægges og skræddersyes alt ned til mindste detalje, så hele oplevelsen matcher jeres ønsker. Det dygtige team, herunder kreative designere, vil omforme lokalerne, så de passer til jeres vision og koncept for arrangementet, og skabe den rette atmosfære. Kokkene sammensætter en menu i samarbejde med jer, der opfylder jeres ønsker og behov, og servicepersonalet vil sørge for, at glassene altid er fyldte, og at alle gæster er glade og tilfredse under hele arrangementet.
Event Aalborg tilbyder desuden unikke bar- og cocktail-løsninger med et erfarent barpersonale, der serverer et bredt udvalg af drikkevarer. Endelig kan der trækkes på et omfattende netværk af talentfulde musikere, DJ's og entertainere, der kan løfte jeres arrangement til nye højder og skabe den perfekte stemning.
Alt i alt tilbyder Event Aalborg en komplet pakke, der overgår alle forventninger og sikrer jer og jeres gæster en uforglemmelig oplevelse. Personalet står for alt det praktiske, så I kan læne jer tilbage og nyde festen og det gode selskab.


Lokaler


Prispakker

Receptionspakke 1
Min. 40 gæster
3 timer
DKK 561
pr. kuvert
inkl. moms
Receptionspakke 2
Min. 40 gæster
3 timer
DKK 686
pr. kuvert
inkl. moms
Konfirmationspakke - 3-retters menu
Min. 40 gæster
DKK 899
pr. kuvert
inkl. moms
Konfirmationspakke - 9-retters sharing food menu
Min. 40 gæster
DKK 899
pr. kuvert
inkl. moms
Selskabspakke 1 - 3-retters menu
Min. 45 gæster
7 timer
DKK 999
pr. kuvert
inkl. moms
Selskabspakke 1 - 9-retters sharing food menu
Min. 45 gæster
7 timer
DKK 999
pr. kuvert
inkl. moms
Sommerfest- 3-retters menu
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Sommerfest - 9-retters sharing food menu
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Tyroler pakke 1
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost - Klassisk jul
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost - Juletapas
7 timer
DKK 1061
pr. kuvert
inkl. moms
Selskabspakke 2 - 3-retters menu
Min. 45 gæster
7 timer
DKK 1124
pr. kuvert
inkl. moms
Selskabspakke 2 - 9-retters sharing food menu
Min. 45 gæster
7 timer
DKK 1124
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllupspakke 1 - 3-retters menu
10 timer
DKK 1149
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllupspakke 1 - 9-retters sharing food menu
10 timer
DKK 1149
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost inkl. cocktailbar - Klassisk jul
7 timer
DKK 1186
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost inkl. cocktailbar - Juletapas
7 timer
DKK 1186
pr. kuvert
inkl. moms
Tyroler pakke 2
7 timer
DKK 1186
pr. kuvert
inkl. moms
Konfirmation i telt - 3-retters menu
Min. 50 gæster
DKK 1199
pr. kuvert
inkl. moms
Konfirmation i telt - 9-retters sharing food menu
Min. 50 gæster
DKK 1199
pr. kuvert
inkl. moms
Sommerfest Deluxe - 3-retters menu
7 timer
DKK 1249
pr. kuvert
inkl. moms
Sommerfest Deluxe - 9-retters sharing food menu
7 timer
DKK 1249
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost Deluxe - Klassisk jul
7 timer
DKK 1249
pr. kuvert
inkl. moms
Julefrokost Deluxe - Juletapas
7 timer
DKK 1249
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllupspakke 2 - 3-retters menu
10 timer
DKK 1299
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllupspakke 2 - 9-retters sharing food menu
10 timer
DKK 1299
pr. kuvert
inkl. moms
Teltpakke 1 - 3-retters menu
Min. 50 gæster
7 timer
DKK 1436
pr. kuvert
inkl. moms
Teltpakke 1 - 9-retters sharing food menu
Min. 50 gæster
7 timer
DKK 1436
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllup i telt - 3-retters menu
Min. 50 gæster
10 timer
DKK 1549
pr. kuvert
inkl. moms
Bryllup i telt - 9-retters sharing food menu
Min. 50 gæster
10 timer
DKK 1549
pr. kuvert
inkl. moms
Teltpakke 2 - 3-retters menu
Min. 50 gæster
7 timer
DKK 1561
pr. kuvert
inkl. moms
Teltpakke 2 - 9-retters sharing food menu
Min. 50 gæster
7 timer
DKK 1561
pr. kuvert
inkl. moms

Faciliteter

Udendørs omgivelser

Areal til sport og spil
Skov og natur

Mad og drikke

Egen drikke tilladt
Egen mad tilladt
Inklusiv forplejning
Kan imødekomme allergier

Relevante steder i nærheden

Aktiviteter & seværdigheder

Springeren - Maritimt Oplevelsescenter 1,4 km
Kridtgraven 1,4 km
Klatreparken Aalborg 3,1 km
Aalborg Centrum 3,5 km
Utzon Center 3,3 km

Overnatning

Anne Maries vej Bed and Breakfast 1,7 km
Comwell Hvide Hus Aalborg 3,3 km
Radisson Blu Limfjord Hotel 2,9 km
Helnan Phønix Hotel 2,9 km
Milling Hotel Gestus 3 km
Danhostel Aalborg 350 meter

Transport & parkering

Tog: Aalborg Vestby Station 2,3 km
Bus: Fjordparken (Aalborg) - ruet 22N 290 meter
Ringvej O2 - rute 180 2,8 km
Tog: Aalborg Station 3,4 km
Motorvej E45 6,3 km

Lokation

Skydebanevej 25, 9000 Aalborg

Tags


Vilkår og betingelser

Afbestillingsbetingelser
Et arrangement kan annulleres eller flyttes efter nedenstående tidsfrister:
• Indtil 10 uger før, er det omkostningsfrit at annullere, nedjustere eller flytte.
• Mellem 10 uger og 6 uger før, beregnes et gebyr på 25% af den samlede pris.
• Senere end 6 uger før, beregnes et gebyr på 50% af den samlede pris.
• Senere end 2 uger før, beregnes et gebyr på 75% af den samlede pris.
• Senere end 1 uge før, beregnes et gebyr på 100% af den samlede pris.
• Kan et arrangement ikke afvikles grundet Covid-19 eller anden muterende virusform, kan arrangementet annulleres U.B

OBS: det skal dog forbydes af staten at arrangementet kan gennemføres.

Send forespørgsel

  • Gratis og uforpligtende
  • Få svar indenfor 24 timer
  • Garanti for den bedste pris