Når du opretter en profil på Eventzonen accepterer du:
Tekst og billeder: Det er ikke tilladt at uploade tekst og billeder, som du ikke er i besiddelse af den fulde ophavsret til. Eventzonen kan ikke drages til ansvar herfor, hvis du gør dette.
Lyd- og filmklip: Eventzonen har en aftale med Koda og sørger for at betale kodaafgift af lyd- og filmklip, der bliver streamet fra din profilside.
Du giver samtykke til, at Eventzonen må indsamle og registrere alle de informationer, som du indtaster i vores system, herunder information om navn, adresse, telefonnummer, e-mail, indsendte billeder, lyd- og filmklip m.v. Alle oplysninger indsamles til brug for og administration af Eventzonen.
Eventzonen er ikke involveret i indgåelsen af selve aftalen med brugeren (arrangøren). Vi påtager os derfor intet ansvar vedr. aftalens indhold, opfyldelse, afvikling, afregning m.v.
Eventzonen hæfter ikke for datatab af nogen art.
Du kan til enhver sætte din profil på standby - eller anmode om at få slettet din profil.
Eventzonen forbeholder sig ret til at slette/ændre din profil eller sætte den på standby uden videre, såfremt indholdet af Eventzonen anses som upassende, stødende eller at ville skade siden – samt hvis direkte forespørgsler ikke besvares efter gentagne remindere fra Eventzonen.
Eventzonen forbeholder sig ret til med 14 dages varsel at ændre vilkår og priser.
Har du spørgsmål angående de generelle betingelser, er du velkommen til at kontakte os på support@eventzonen.dk eller tlf. 30222444.
Når du køber et abonnement på Eventzonen, handler du med:
Eventzone ApS
Nørregade 49
7500 Holstebro
Tlf. 30222444
E-mail: support@eventzonen.dk
CVR-nr.: 43349414
Ved din tilmelding til abonnementet accepterer du:
Abonnementsbeløbet bliver automatisk hævet hver måned. Du kan inde på dit kontrolpanel se beløb, dato for næste hævning samt downloade fakturaer.
Der er ingen bindinger. Du kan til enhver tid ændre dit abonnement inde på dit kontrolpanel. Opgradering sker med øjeblikkelig virkning og nedgradering sker med virkning fra abonnementsperiodens udløb. Nedgradering skal foretages senest dagen før næste hævning.
Bliver dit betalingskort lukket, fordi du har fået et nyt, udløbsdatoen er overskredet eller af anden årsag, vil din betaling ikke kunne gennemføres. Ønsker du, at betalingen skal hæves fra et andet betalingskort, skal du logge ind på din profil og opdatere dine kortoplysninger.
Efter i alt 3 forgæves forsøg på at gennemføre betalingen vil dit abonnement automatisk blive konverteret til et BASIS abonnement, som er gratis.