Sådan får din virksomhed sine strategiske budskaber i medierne som værdifuld PR.
Jeg tilbyder et kompakt inspirations-boost til virksomhedsledere, kommunikationsmedarbejdere og virksomhedsnetværk. Det sker med foredraget "Sådan får din virksomhed sine budskaber i medierne".
Her trækker jeg på mine mange års kommunikations-erfaring - blandt andet 12 år som souschef og redaktionschef på TV 2 Østjylland.
På 45 minutter giver jeg staldtips og anbefalinger til, hvordan din virksomhed øger mulighederne for at få sine strategiske budskaber profileret i medierne som værdifuld PR.
Med fra oplægget får deltagerne:
*Redskab til afklaring af hvad deres virksomheder står for, og hvor de står stærkest.
*Redskab til afklaring af deres virksomheders strategiske hovedbudskaber.
*Anbefalinger til hvordan de ved at gå systematisk og skarpt til værks øger deres muligheder for at få deres strategiske budskaber i medierne som værdifuld PR.
*Anbefalinger til hvordan de laver en effektfuld PR-strategi, der eksponerer de strategiske hovedbudskaber med gennemslagskraft.
*Mulighed for at jeg forud for foredraget forbereder oplæg til overordnet PR-strategi for et af deltagernes egne virksomheders budskaber. Et oplæg, jeg så præsenterer og forklarer under foredraget.
Facilitering af gruppearbejde:
I forlængelse af oplægget tilbyder jeg at facilitere et gruppearbejde, hvor deltagerne bliver yderligt afklarede om deres strategiske hovedbudskaber og konkrete PR-potentialer i virksomheden.
Varighed:
Oplægget varer omkring 45 minutter. Det samme gør et eventuelt efterfølgende, faciliteret gruppearbejde med afrundende diskussion i plenum.