Moderne og lyse lokaler med professionelle faciliteter og attraktiv beliggenhed

Kapacitet 150 siddende gæster

Ecopark er en fleksibel og innovativ udviklingspark, der drives af Fonden Århus Miljøcenter. Parken tilbyder moderne og professionelle møde-, konference- og kursuslokaler, hvor missionen er "at skabe et levende og inspirerende kontor- og produktionsmiljø i Aarhus." Derfor er Ecopark ikke blot et almindeligt tilbud for booking af mødelokaler, men et sted, hvor det garanteres, at jeres arrangement bliver en succes, idet personaler sørger for at komme hele vejen rundt om jeres arrangement . fra alt det pratiske, udforming, forplejning, udstyr og meget mere. Beliggende med nem adgang til motorvejsnettet og kort afstand til Aarhus C og offentlig transport, er Ecoparks placering ideel til afholdelse af jeres næste arrangement, idet det er bekvemt for alle deltagere uanset transportmiddel og hvor I landet de kommer fra, at ankomme til destinationen. Hos Ecopark tilbyder de altså en bred vifte af attraktive tilbud med fleksible vilkår, professionelle rammer og -faciliteter samt en attraktiv placering med udsigt i Aarhus - alt sammen til konkurrencedygtige priser.

Ecopark tilbyder unikke lokaler, som varierer i størrelse og udformning. Derfor kan lokationen imødekomme alle jeres ønsker til arrangementer - om I er til et intim og hyggeligt set-up eller planlægger de helt store konferencer eller messer med op til 150 deltagere, kan Ecopark tilbyde faciliteter, der omfavner jeres behov. Fælles for alle lokalerne er den moderne stil- og indretning med professionelle faciliteter, herunder alt det AV-udstyr I kunne tænke jer. Derved er I sikret, at rammerne er sat for en god og vellykket oplevelse. Stedet tilbyder tre mindre mødelokaler med plads til 10 personer, der er velegnede til gruppesamtaler- og rum samt mindre møder eller lignende. Derudover har Ecopark to større mødelokaler med plads til 24 personer i hvert lokale. Disse kan også slåes sammen til at stort lokale, hvilket gør det muligt at afholde arrangementer på op til 35 deltagere. Ecoparks sidste tre lokaler fungerer alle som konferencerlokaler, hvor to af dem er identiske, og kan hver rumme arrangementer på 24 personer. Det sidste konferencelokale er en tand større, og kan huse 36 deltagere. Konferencelokalerne er også fleksible og kan slåes sammen efter behov, hvilket muliggør arrangementer på op til 150 deltagere, hvis alle tre lokaler lægges sammen.

Udover tiltalende lokaler tilbyder Ecopark også forplejning fra øverste hylde. Her er køkkenet økologisk bronzemærket, hvilket betyder at der minimum benyttes mellem 30-60 % økologiske råvarer i alle serveringer. Køkkenet har, udover det store fokus på økologi, også fokus på de gode råvarer og den gode smag. Derfor sammensættes menuerne med omhu ud fra sæsonens udvalg af friske råvarer. Dette gøres for at tilbyde jer den bedste smag og oplevelse. Alt maden er tilberedt med omhu og sand for deltajerne, hvor køkkenet ikke går på kompromis med den gode smag. Kokkene er fleksible, og har I specielle ønsker, allergier eller individuelle behov kan personalet også imødekomme dette.

Hos Ecopark er fleksibilitet og god service to af grundstenene i parkens virke. Derfor består personalet af engagerede medarbejdere, som alle går på arbejde for at give jer den bedste oplevelse fra start til slut. Dette inkluderer at medarbejdertemaet yder den gode service, sørger for fleksibilitet, så jeres arrangement kan udformes, lige som I ønsker det, sørger for, at forplejningen er i verdensklasse samt sikrer at hele arrangementet forløber efter planen. Her står personalet parat til, i samarbejde med jer som arrangør, at planlægge og skræddersy parkens faciliteter, så alt ned til mindste deltaje stemmer overens med jeres krav og ønsker til det kommende arrangement. Uanset om I er 5 eller 150 deltagere kan Ecopark skræddersy en oplevelse til jer, hvor lokale, formål og behov opfyldelse til fulde.

Som en sidste grundsten er bæredygtighed også et vigtig element i Ecoparks DNA, hvor der siden opstart i 2005 er integreret grønne tiltag. Derved er tanker for bæredygtighed og miljø essentielle parametre i parkens ydelser, drift samt valg af samarbejdspartnere. Yderligere arbejder Ecopark på, at støtte og fremhæve innovation og udvikling af nye grønne og bæredygtige løsninger og -produkter.


Lokaler


Prispakker

Lille forplejningspakke
DKK 219
pr. kuvert
inkl. moms
Standard forplejningspakke
DKK 431
pr. kuvert
inkl. moms
Luksus forplejningspakke
DKK 475
pr. kuvert
inkl. moms
Lokaleleje - Mødelokale 7, 8 eller 9
3 timer
Fra DKK 688
inkl. moms
Lokaleleje - Mødelokale 4 eller 5
3 timer
Fra DKK 1375
inkl. moms
Lokaleleje - 1 konferencelokale
DKK 2813
inkl. moms
Lokaleleje - 2 konferencelokaler slået sammen
DKK 5625
inkl. moms
Lokaleleje - 3 konferencelokaler slået sammen
DKK 8438
inkl. moms

Faciliteter

Certificeringer og aftaler

Det Økologiske Spisemærke i bronze

Mad og drikke

Egen drikke tilladt
Egen mad tilladt
Inklusiv forplejning
Kan imødekomme allergier
Veganske menuer
Vegetariske menuer

Handicapvenligt

Elevator
Handicaptoiletter

Teknisk udstyr

Fladskærme
Flipover
Lydanlæg
Lærred
Mikrofon
Projektor
Whiteboard
Wifi

Udendørs omgivelser

Gårdhave
Skov og natur

Egne parkeringsmuligheder

P-pladser i alt: 100
Gratis pladser: 100

Relevante steder i nærheden

Transport & parkering

Åby Ringvej - O2 350 meter
Bus: Bautavej/Åby Ringvej (Aarhus Kom) - rute 6A 350 meter
Viborgvej - rute 26 1 km
Motorvej E45 7 km
Letbane: Aarhus H 5,1 km
Tog: Aarhus Station 5,3 km

Aktiviteter & seværdigheder

Hasle Bakker 1,7 km
Botanisk Have 3,5 km
Den Gamle By 3,5 km
ARoS – Aarhus Kunstmuseum 4,2 km
Aarhus C 4,3 km

Overnatning

Wakeup Aarhus 4,9 km
Villa Provence Hotel 4,7 km
Comwell Aarhus 5,1 km
Scandic Århus 550 meter

Lokation

Bautavej 1A, 8210 Aarhus V

Tags


Vilkår og betingelser

Generelle betingelser uanset booking
Ecoparks betalingsbetingelser hedder netto 8 dage.
Ift. allergener eller behovet for vagansk/vegetarisk/glutenfri kost eller andet, skal dette gives besked om senest 4 hverdage i forvejen.

Betingelser ved booking af et konferencelokale
Ved aflysning senere end 2 uger før et arrangement, opkræves et gebyr svarende til lokalelejens pris.

Ved afbestilling senere end 4 hverdage før, opkræves desuden et gebyr svarende til 50% af prisen på forplejning.
I tilfælde af aflysning dagen før eller på dagen for et arrangement, opkræves dog fuld pris for såvel forplejning som leje af lokale.

Det endelig deltagerantal kan justeres med +/- 10 personer indtil 4 dage før.
Større justeringer skal meddeles med mindst 1 uges varsel.

Betingelser ved booking af to konferencelokaler slået sammen
Ved aflysning senere end 3 uger før et arrangement, opkræves et gebyr svarende til lokalelejens pris.

Ved afbestilling senere end 4 hverdage før, opkræves desuden et gebyr svarende til 50% af prisen på forplejning.
I tilfælde af aflysning dagen før eller på dagen for et arrangement, opkræves dog fuld pris for såvel forplejning som leje af lokale.

Det endelig deltagerantal kan justeres med +/- 10 personer indtil 4 dage før. Større justeringer skal meddeles med mindst 1 uges varsel.

Betingelser ved booking af tre konferencelokaler slået sammen
Ved aflysning senere end 3 uger før et arrangement, opkræves et gebyr svarende til lokalelejens pris.

Ved afbestilling senere end 4 hverdage før, opkræves desuden et gebyr svarende til 50% af prisen på forplejning.
I tilfælde af aflysning dagen før eller på dagen for et arrangement, opkræves dog fuld pris for såvel forplejning som leje af lokale.

Det endelig deltagerantal kan justeres med +/- 10 personer indtil 4 dage før. Større justeringer skal meddeles med mindst 1 uges varsel.

Betingelser ved booking af af mødelokale 4+5
Ved aflysning senere end 1 uger før et arrangement, opkræves et gebyr svarende til lokalelejens pris.

Ved afbestilling senere end 4 hverdage før, opkræves desuden et gebyr svarende til 50% af prisen på forplejning.
I tilfælde af aflysning på dagen for et arrangement, opkræves dog fuld pris for såvel forplejning som leje af lokale.

Det endelig deltagerantal kan justeres indtil 4 dage før.

Send forespørgsel

  • Gratis og uforpligtende
  • Få svar indenfor 24 timer
  • Garanti for den bedste pris