Indbydende og veludstyrede lokaler med fleksible muligheder i Glostrup

Kapacitet 150 siddende gæster

Når der skal arrangeres et møde eller konference er der mange ting der skal gå op i en højere enhed, for at arrangementet bliver en succes. Succeskriterierne er blandt andet gode lokaler, forplejning og service samt de rette deltagere. Her kan ROOM95 sørge for at rammerne, forplejning samt god service er vinget af på listen, også er det blot op til jer at sørge for at deltagerlisten er iorden. ROOM95 er nemlig et sikkert valg, når det gælder attraktive lokaler med fleksible muligheder og med garanti for god service, skræddersyede rammer samt en uovertruffen beliggenhed. Indenfor byder ROOM95 på 525 kvadratmeter indbydende og moderne lokaler med en kapacitet på op til 150 personer. Beliggende i et roligt industrikvarter i Glostrup er placeringen også ideel med blot 21 minutters kørsel fra indre by i København, et stenkast fra E47-motorvejen og Nordre Ringvej samt gåafstand til både tog og busforbindelser, hvilket alt sammen medvirker til, at alle deltagere uanset transportmiddel nemt kan ankomme til destinationen.

Lokationens 525 kvadratmeter består af to store lokaler, hver med indbygget aircondition-anlæg, et flot bar-område, et hyggeligt lounge område, veludstyret anretterkøkken samt mulighed for et etablere rum til indendørs aktiviteter eller teambuilding-øvelser. Lokalerne er begge opført i en moderne og indbydende stil med lyse vægge, lofter og gulve, hvilket giver lokalerne en rummelig og behagelig fornemmelse. Samtidig skaber denne neutrale indretning mulighed for, at I som arrangør kan sætte jeres unikke præg på rammerne. Her er lokalerne fleksible og kan tilpasses i indretning, design, udformning og opstilling, så lokalerne stemmer overens med jeres ønsker og behov. Lokalerne er udstyret med moderne AV-udstyr som projektor, touchscreen og lydanlæg. Ved bordopstillingerne er der god belysning, som skaber den rigtige atmosfære, og i køkkenet kan I forberede maden eller lade et cateringfirma stå for det. Ydeligere tilbyder hvert lokale et hyggeligt loungeområde, hvor I kan trække jer tilbage i pauserne. Hvis I ønsker en mere utraditionel løsning, efter jeres arbejdsmæssige dagsorden er veloverstået, er det muligt at etablere dansegulv med diskolys, fri bar og "private clubbing".

Med lokalernes fleksible muligheder følger også en fleksibel og unik service. Her står personalet hos ROOM95 klar til, i samarbejde med jer som arrangør, at planlægge og tilrettelægge jeres arrangement så alt fra indretning, opdækning og opstilling til forplejning og efterfølgende oprydning og rengøring matcher jeres krav og behov. Lokationens rammer skal forestille et blankt lærred, hvor I, med personalets hjælp, kan male jeres egen fortælling. Hos ROOM95 kan næsten alt lade sig gøre - og hvis det i første omgang ikke kan, forsøger personalet alligevel at få enderne til at mødes. Dette ses ud fra, at personalet vil gøre alt, hvad der står i deres magt, for at jeres arrangement forløber præcis som I ønsker det.


Lokaler


Prispakker

Lokaleleje - 1 dag
24 timer
DKK 8000
inkl. moms
Lokaleleje - 3 dage
DKK 10000
inkl. moms
Lokaleleje - hele lokationen i 3 dage
DKK 15000
inkl. moms
Professionel afvikling
Kontakt for pris

Faciliteter

Mad og drikke

Egen drikke tilladt
Egen mad tilladt
Inklusiv mad og drikke
Kan imødekomme allergier
Veganske menuer
Vegetariske menuer

Teknisk udstyr

Fladskærme
Lydanlæg
Mikrofon
Projektor
Wifi

Udendørs omgivelser

Gårdhave

Egne parkeringsmuligheder

P-pladser i alt: 150
Gratis pladser: 150

Relevante steder i nærheden

Transport & parkering

Bus: Farverland (Fabriksparken) 350 meter
Nordre Ringvej - O3 1,3 km
Togbus: Glostrup Station 3 km
E47 4 km
Tog: Albertslund Station 4,2 km
Motorring 4 - O4 5,5 km

Aktiviteter & seværdigheder

Herstedhøje 1,7 km
Klatreskoven 2,2 km
Artillerimagasinet 3,6 km
Oplevelsescenter Vestvolden 4,8 km
Thomas på Bjerget, De 6 Glemte Kæmper 6 km
Indre By København 15 km

Overnatning

Rytterhusene 88 2,8 km
Glostrup Park Hotel 3,1 km
Scandic Glostrup 3,6 km
A-Hotels 3,8 km

Lokation

ROOM95 Farverland 6, 2600 Glostrup

Tags


Vilkår og betingelser

Betaling
ROOM95 debiterer efter godkendelse. Koden leveres efter depositum er betalt.

Depositum står som sikkerhed for evt. mangelfuldheder og eller skader.
Depositum på 3.000,- DKK skal betales senest 24 timer før lejeperiodens start.
ROOM95 forebeholder sig retten til at aflyse jeres event uden refundering, ved manglede betaling af depositum.

Aflysning
I skal kontakte ROOM95 pr. mail hvis der ønskes at aflyse
Ved aflysning debiteres et administrationsgebyr på 1.000,- DKK.

Ved aflysning mindre end 60 dage før lejeperiodens start debiteres et administrationsgebyr på 25% af det indbetalte beløb.
Ved aflysning mindre end 30 dage før lejeperiodens start hæftes der for beregnet leje og evt. tilkøb. Indbetalte beløb refunderes ikke.
Der gives ikke returret.

Ansvar
Lejer har ansvar for lokalet i det lejede tidsrum og for at låse ROOM95 forsvarligt af (lukke døre og vinduer) og slukke alle elektriske apparater, maskiner og lamper.

Lejer har ansvar for at der ikke sker skader på bygning, lokalet og inventar, herunder at der ikke i længere tidsrum ligger store mængder af væske på gulvene, under arrangementets afholdelse.

Ved mangler, skader eller manglende rengøring i forbindelse med lejeperiodens start skal lejer straks meddele dette til ROOM95 samt dokumentere med billeder og nedskrive på udleveret liste “fejl & mangler”
Der kan ikke ved efterfølgende afleveringsforretning reklameres eller kompenseres for ovenstående, såfremt lejer ikke har gjort indsigelser ved lejeperiodens start.
I nogle tilfælde skal lejer kunne forvente, at skulle opvaske og polere drikkeglas samt bestik inden borddækningen (Kalkpletter pga. af vandkvaliteten i området)
Garderoben er på lejers og gæsters eget ansvar.


Lejer må ikke videreudleje eller overdrage lejemålet til tredjemand, uden udlejers skriftlige accept.
Lejer må ikke afholde eller videreudleje til arrangementer med henblik på økonomisk gevinst. Dette kræver en særlig aftale med professionel afvikling.

Misligeholdelse af ovenstående betingelser vil medføre fratræk i eller tilbageholdelse af hele depositummet, samt eventuelt erstatningsansvar.
Ovenstående lejeaftale og betingelser træder automatisk i kraft og er bindende for begge parter ved godkendt leje og betaling.

ROOM95 tager forbehold for force majeure, herunder strømsvigt, brand, tekniske drift stop, epidemier eller karantæner pålagt af offentlige myndigheder samt bygningsmæssige fejl der umuliggør arrangementet, eller opstår under afvikling af et arrangement. ROOM95 kan ikke gøres økonomisk ansvarlig for disse hændelser.

Levering
ROOM95 tilstræber at afsende ordrebekræftelse på at dato(er) er låst til lejer så snart forespørgslen er godkendt. Herom instruktion om videre forløb.

Afleveringsforretning
ROOM95 fører opsyn i forbindelse med afleveringsforretning. Fejl og mangler, mangelfuld rengøring, ituslåede glas, tallerkener osv. bedes efterladt i køkkenet og vil blive fratrukket depositumet.

Fortrydelsesret
Der gives IKKE nogen former for fortrydelsesret, når først en forespørgsel er godkendt.
Hvis forespørgslen ikke er godkendt kan I anmode om annullering pr. mail.

Priser
ROOM95 tager forbehold for eventuelle fejl i angivne priser. Endvidere forbeholder ROOM95 sig ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.
Der tages forbehold for tastefejl, udsolgte/udgåede datoer og varer.

Fejl og mangler vedrørende afleveringsforretning debiteres med 200,- DKK. pr. ikke tilstrækkelig udført punkt. Dette gælder kun rengøring og orden.
Ved ødelagt inventar opkræves handelsomkostninger samt håndteringsgebyr.

Vilkår
Lejer skal være fyldt 18 år.
Lejemålet må ikke anvendes til religiøse foreningers, ceremonier og forsamlinger.

Følgende vil betyde fratræk i depositummet:
– Ødelagte ting eller skader på bygning, møbler, inventar, maskiner og øvrige lyd og lysanlæg, samt service mv.
– Mangelfuld oprydning, rengøring, opvask, affald mv. i forhold til betingelserne i afsnittet “Oprydning og rengøring”.
– Henkastning af affald hos naboer m.m.
– Overskridelse af sluttidspunkt.
– Benyttelse af ikke aftalte faciliteter i lokalet.
– Tiltvunget adgang til øvrige steder i lokalet.

ROOM95 gør alt hvad de kan for at opdatere og vedligeholde deres lokalebookinger/bookingsystem.
Skulle der mod forventning opstå fejl eller mangler herunder dobbeltbooking, kan ROOM95 ikke holdes ansvarlig, hverken juridisk eller økonomisk.

Stearinlys
Stearinlys er IKKE tilladt i eller omkring lokalet pga. brandfare.
Der anbefales led-stearinlys som erstatning. Disse kan lejes igennem ROOM95.

Affald
Alt affald inkl. papir på toiletterne skal fjernes fra lokalet.
Overalt udenfor skal papir og andet affald fjernes.
Henkastning af affald hos naboer m.m. føre til fratrækning i depositum.
Her afregnes jf. tilkøbsprisen.

Driftsforstyrrelser
Ved eventuelle driftsforstyrrelser, f.eks. brud på vand- eller varmerør eller total strømafbrydelse udenfor ROOM95 åbningstid, rettes henvendelse til vagttelefonen på telefonnummer. Nummeret findes i lokalets instruktionsbog.
Kontakt samme nummer, såfremt I har problemer med at låse jer ind i lokalet udenfor åbningstid.

Gårdsplads
Det er kun selskabslokalet med tilhørende køkken, garderobe og toiletter, der lejes.
Det er ikke tilladt at flytte borde og stole ud på gårdens udendørs arealer.

Gæster
Der må højst opholde sig 200 personer i lokalet.

Inventar
Efter endt lejeperiode skal der ske en optælling.
Hold orden i skuffer og skabe.
Inventar skal placeres i samme orden som modtaget.

Skader på inventar eller ituslået service under lejen af lokalet, skal anmeldes til ROOM95 og efterlades i køkkenet.
Der vil blive foretaget reduktion i det indbetalte depositum for skader og eller manglende orden.

Borde
Bordene til lokalet findes bag gardinet i festsalen.
De skal rengøres og stilles tilbage efter brug.
Det er forbudt at trække bordene hen over gulvet.
De skal løftes for ikke at gå i stykker & laver mærker
Borde må ikke spærre for flugtveje, stå op ad skabe eller henstå i køkkenet eller garderoben.

Stole
Stole findes bag gardinet i festsalen.
Disse skal rengøres og stables af 15 stk. i rækker og tilbage efter brug.

Madlavning
Man kan frit benytte køkkenet og de hårde hvidevarer.
Disse skal dog slukkes og rengøres efter brug.
Man skal være opmærksom på, at det kan være nødvendigt at medbringe nogle ting selv, hvis man ønsker at tilberede mad hos ROOM95, f.eks. røreskåle, el-pisker, elkedel m.m.

Det er som udgangspunkt ikke tilladt at anvende gården, til grill eller anden form for ”ude køkken”, f.eks. pølsevogn af hensyn til sikkerheden.
Der kan dog søges tilladelse til f.eks. ”bemandet grill/cateringfirma” eller pølsevogn i gården efter omstændighederne. Henvendelse herom rettes til ROOM95.

Lejeperiode
1 dags leje: Fra kl. 08.00 til kl. 08.00 den efterfølgende dag.

3 dags leje: Fra kl. 08.00 til kl. 20.00 den sidste dag.

Musikanlæg
Det er tilladt at benytte det anlæg, som er i lokalet, såfremt der ikke ændres på installationerne.
Anlægget tilgås udelukkende ved hjælp af Spotify (Lejer skal selv have en bruger) fra en Ipad som er monteret i baren. (vejledning for brug findes i lokalet)
Hvis strømmen bliver afbrudt, skal I kontakte ROOM95 vagttelefon.

Nøglen/kode
Der udleveres 1 nøglekode til lokalet fra ROOM95.
Koden kan kun bruges i lejeperioden og kan ikke bruges efter lejeperiodens udløb.
Skulle der være udfordringer med koden, kontakt ROOM95. Nummeret findes på ordrebekræftelsen for betaling af depositum.

Opvaskemaskine og/eller ovn
Hvis man har brugt en eller flere køkkenmaskiner under sit arrangement, skal disse rengøres – herunder filtere i opvaskemaskinen udtages og rengøres – og rester skal smides ud sammen med affaldet. (Følg vedlagt rengøringsinstruktion)
Hvis opvaskemaskinen går på fejl, som ikke kan udredes, må service vaskes af i hånden, og lejer skal anmelde fejlen på opvaskemaskinen til ROOM95.

Parkering og trafikRengøring
Gulvvask, er indeholdt i lejen og foretages af ROOM95. Dette gælder kun for festsalen. Toiletter, gang osv. skal lejer selv vaskegulv med vedlagt udstyr.
Almindelig rengøring, toilet rensning, osv.. af køkken, stole og borde, m.m. samt fejning og støvsugning af gulvet i festsal, entré, garderobe, toiletter og køkken skal foretages af lejeren.
Hvis der er spildt drikkevarer eller lign. skal det straks tørres op.
Der vil blive foretaget reduktion i depositum for manglende oprydning og eller rengøring.
Såfremt der sker grov tilsmudsning af de lejede lokaler vil der blive opkrævet betaling for regning samt afgift.
OBS… Hvis lokalet er udlejet til flere lejere i løbet af weekenden kan der forekomme rengøring om morgen i ydertidspunkterne af lejeperioden.

Overvågning
Lokalet samt tilhørende gårdsplads er overvåget og gemmes i en periode. Her gemmes visuelt og audio.
Ved tildækning eller forstyrring af overstående debiteres 500,-DKK.

Rygning
Der er rygeforbud indendørs i lokalet.
Tobaksrygning skal foregå udendørs.
Skodder og andet tobaksaffald må ikke smides i gården eller lign.

Oprydning og rengøring
Det er lejers opgave og ansvar, at følgende udføres:
– Alt oprydning i de lejede lokaler.
– Alt affald/cigaretskodder/tomme flasker/dåser m.m. fjernes fra udendørsarealer på hele matriklen.
– Stole og borde skal rengøres, stables og slås sammen. (i samme orden som modtaget)
– Feje og støvsuge alle gulve i festlokalet, toiletter, køkken samt indgangsparti og trappe (hele lejemålet)
– Toiletter samt håndvaske/spejle rengøres.
– Køkkenet skal være rengjort og opvaskemaskine være tømt. Alt affald skal være fjernet.
– Alt service skal være vasket grundigt op, tørres af/efter og sat tilbage i samme orden og plads som det blev modtaget.
– Alle drikkeglas og spisebestik tørres/pudses med et viskestykke efter de er afvasket i opvaskemaskinen.
– Køkkenet skal være tømt for mad, medbragt emballage og service m.m.
– Vaske sofaborde, bardiske og borde af.
– At lokalet er klar til afleveringsforretning præcist på sluttidspunktet.

Hvis lejer efterlader lejemålet mangelfuldt i forhold til ovenstående punkter, og udlejer skal rengøre m.m. efter lejer, fratrækkes rengøringsomkostninger i depositum.
Alt rengøring og oprydning er lejers ansvar. Hvis lejer efterlader opkast og lignende, inde eller uden for selskabslokalet, og udlejer skal rengøre efter lejer, fratrækkes der yderligere 1.000,-DKK. i depositum pr. sted der er opkast, ud over øvrige rengøringsomkostninger.

Send forespørgsel

  • Gratis og uforpligtende
  • Få svar indenfor 24 timer
  • Garanti for den bedste pris