Fejr livets særlige øjeblikke i en inspirerende setting, hvor kreativitet og glæde går hånd i hånd.

Kapacitet 150 siddende gæster

Talent Garden Denmark tilbyder den ideelle ramme for enhver festlig anledning, centralt placeret i København. De rummelige og alsidige eventlokaler gør stedet til det perfekte valg for særlige begivenheder såsom fødselsdage, firmafester, barnedåb og andre festlige sammenkomster.

Event space kan tilpasses specifikke ønsker, med mulighed for opstilling ved kvadratiske borde til 8 personer for op til 80 gæster, eller en større opstilling i teaterstil for 150-180 deltagere. Det dedikerede team sikrer den rette atmosfære, så gæsterne kan nyde dagen med latter, samvær og uforglemmelige minder.


Lokaler


Prispakker

En time
DKK 2500
inkl. moms
Halvdags arrangementer
4 timer
DKK 9500
inkl. moms
Heldags arrangementer
DKK 15000
inkl. moms
Halvdags pakkeløsning
Min. 20 gæster
DKK 450
pr. kuvert
inkl. moms
Heldags pakkeløsning
Min. 20 gæster
DKK 650
pr. kuvert
inkl. moms

Faciliteter

Mad og drikke

Egen drikke tilladt
Egen mad tilladt

Teknisk udstyr

Fladskærme
Lydanlæg
Mikrofon
Wifi

Relevante steder i nærheden

Transport & parkering

Galionsvej 120 meter
Færge: Operaen (Københavns Havn) 450 meter
Bus: Operaen 600 meter
Metro: Christianshavn 1,4 km
Metro: Nørreport St. 2,5 km

Aktiviteter & seværdigheder

Operaparken 220 meter
Operaen 550 meter
Holmen Dirt 1,1 km
Amalienborg 1,7 km
Copenhagen Cablepark 2 km

Overnatning

Kanalhuset 1 km
71 Nyhavn Hotel 1,1 km
Admiral Hotel Copenhagen 1,3 km
NH Collection Copenhagen 1,4 km
Scandic Front 1,4 km

Lokation

Talent Garden Copenhagen Danneskiold-Samsøes Allé 41, 1434 København K

Tags


Vilkår og betingelser

Payment Policy

A fixed deposit of 2000 DKK + VAT will be charged. This deposit will be invoiced to the client within 24 hours
of the contract being signed and the payment must be done within 11 days of receiving the invoice.
The balance of the payment for the event must be made in full no later than 10 days after receiving the final
invoice.

Cancellation and Changes Policy

The client may cancel the contract free of charge up to 30 days before the event date and the deposit will be
fully refunded.
If the client cancels after the free cancellation period, a cancellation fee of the 90% of the total amount of the
contract will be charged.
Changes to the event, such as attendee (PAX) alterations, must be made in writing and acknowledged by
both parties at least 14 days before the event to ensure compliance with the contract. Non-compliance may
result in penalties or other consequences outlined in the contract.

Send forespørgsel

  • Gratis og uforpligtende
  • Få svar indenfor 24 timer
  • Garanti for den bedste pris