Skab Unikke og Mindeværdige Festligheder i Naturskønne Rammer hos Orø Kro & Hotel

Kapacitet 200 spisende gæster

Orø Kro & Hotel er det ideelle valg til private festligheder og selskaber omgivet af smuk natur og charmerende omgivelser. Med sin beliggenhed på Orø kan gæsterne nyde en unik atmosfære og enestående faciliteter til deres festlige begivenheder. Hotellets have og terrasse skaber den perfekte ramme for udendørs festligheder, mens den hyggelige restaurant og bar giver mulighed for intime selskaber.

Gæsterne kan se frem til en høj kvalitet af service og atmosfære, der skaber mindeværdige øjeblikke for enhver lejlighed. Orø Kro & Hotel lægger vægt på detaljer og imødekommer gæsternes behov for at skabe uforglemmelige fester og selskaber i en afslappet, men elegant omgivelse.


Lokaler


Prispakker

Brunchpakke
DKK 399
pr. kuvert
inkl. moms
Aftenpakke 1 - 3 retters
6 timer
DKK 1095
pr. kuvert
inkl. moms
Aftenpakke 2 - buffet
6 timer
DKK 995
pr. kuvert
inkl. moms
Aftenpakke 3 - buffet
4 timer
DKK 895
pr. kuvert
inkl. moms
Aftenpakke 4 - 4 retters
9 timer
DKK 1625
pr. kuvert
inkl. moms
Julepakke
DKK 375
pr. kuvert
inkl. moms
Stor julepakke
9 timer
DKK 1395
pr. kuvert
inkl. moms

Faciliteter

Udendørs omgivelser

Areal til sport og spil
Gårdhave
Skov og natur
Terrassemiljø
Udendørs lounge-område

Spil & underholdning

Billard

Børnevenligt

Børnemenuer
Børneseng / tremmesenge
Højstole
Puslebord

Mad og drikke

Egen drikke tilladt
Egen mad tilladt
Inklusiv mad og drikke
Kan imødekomme allergier
Veganske menuer
Vegetariske menuer
Vin kan medbringes ved proppenge

Handicapvenligt

Handicap parkering
Handicaptoiletter

Teknisk udstyr

Lydanlæg
Projektor
Scene
Whiteboard
Wifi

Egne parkeringsmuligheder

P-pladser i alt: 50
Gratis pladser: 50

Overnatningsfaciliteter

Sengepladser i alt: 48
Dobbeltværelser: 12
Gruppeværelser: 8

Relevante steder i nærheden

Transport & parkering

Færge: Østre færge 1,3 km

Aktiviteter & seværdigheder

Margrete skoven 2,3 km

Lokation

Orø Kro og Hotel Bygaden 57, 4305 Orø

Tags


Vilkår og betingelser

1. Det tilmeldte antal bliver bindende 3 dage før arrangementets startdato.
2. Lokalet skal kunne bringes tilbage i samme stand som ved ankomst ved normal oprydning samt rengøring.
3. Gæsten er selv ansvarlig for, at pynt eller lignende ikke skader lokalets stand, uanset om opsætningen udføres af gæsten eller personalet.
4. Vi forbeholder og retten til, at tillægge ekstra gebyr for rengøring eller istandsættelse, hvis ovenstående ikke overholdes.
5. Det er ikke tilladt at holde arrangementer med servering af alkohol, hvor deltagerne er under 18 år.
6. Øvrige vilkår og regler vedr. afbestillinger, justeringer henvises der til de gældende regler fra Horesta.
7. Hvis hotelværelser skal på en samlet faktura, skal dette aftales på forhånd, ellers opkræves betaling senest ved check ind.
8. Ønskes der betaling via faktura, bedes fakturaoplysningerne sendt til os forud for arrangementet:
*Navn,
*Adresse,
*Tlf,
*Mail,
*Evt EAN & Att.
9. Skal der ændres i oplysningerne efter fakturaen er sendt, tager vi 200 kr. pr. ny faktura.

Send forespørgsel

  • Gratis og uforpligtende
  • Få svar indenfor 24 timer
  • Garanti for den bedste pris