Optimalt Miljø til Produktive Forretningsmøder og Konferencer hos Orø Kro & Hotel

Kapacitet 200 siddende gæster

Orø Kro & Hotel er det perfekte sted for forretningsmøder, konferencer og erhvervsarrangementer med fokus på produktivitet og professionalisme. Den rolige beliggenhed på Orø giver deltagerne mulighed for at fokusere og arbejde uforstyrret i inspirerende omgivelser. Hotellet tilbyder moderne faciliteter såsom gratis wi-fi og møderum, der kan tilpasses efter behov.

De dedikerede medarbejdere på Orø Kro & Hotel er klar til at imødekomme alle ønsker og sikre, at arrangementet forløber gnidningsfrit. Med et højt niveau af service og en nøjagtig opmærksomhed på detaljer, kan virksomheder være sikre på, at deres møder og konferencer bliver en succes på Orø Kro & Hotel.


Lokaler


Prispakker

3 - timers møde
3 timer
DKK 345
pr. kuvert
inkl. moms
Heldagsmøde
13 timer
DKK 1075
pr. kuvert
inkl. moms
Halvdagsmøde
7,5 timer
DKK 745
pr. kuvert
inkl. moms

Faciliteter

Udendørs omgivelser

Areal til sport og spil
Gårdhave
Skov og natur
Terrassemiljø
Udendørs lounge-område

Spil & underholdning

Billard

Børnevenligt

Børnemenuer
Børneseng / tremmesenge
Højstole
Puslebord

Mad og drikke

Egen drikke tilladt
Egen mad tilladt
Inklusiv mad og drikke
Kan imødekomme allergier
Veganske menuer
Vegetariske menuer
Vin kan medbringes ved proppenge

Handicapvenligt

Handicap parkering
Handicaptoiletter

Teknisk udstyr

Lydanlæg
Mikrofon
Projektor
Scene
Whiteboard
Wifi

Egne parkeringsmuligheder

P-pladser i alt: 50
Gratis pladser: 50

Overnatningsfaciliteter

Sengepladser i alt: 48
Dobbeltværelser: 12
Gruppeværelser: 8

Relevante steder i nærheden

Transport & parkering

Færge: Østre færge 1,3 km

Aktiviteter & seværdigheder

Margrete skoven 2,3 km

Lokation

Orø Kro og Hotel Bygaden 57, 4305 Orø

Tags


Vilkår og betingelser

1. Det tilmeldte antal bliver bindende 3 dage før arrangementets startdato.
2. Lokalet skal kunne bringes tilbage i samme stand som ved ankomst ved normal oprydning samt rengøring.
3. Gæsten er selv ansvarlig for, at pynt eller lignende ikke skader lokalets stand, uanset om opsætningen udføres af gæsten eller personalet.
4. Vi forbeholder og retten til, at tillægge ekstra gebyr for rengøring eller istandsættelse, hvis ovenstående ikke overholdes.
5. Det er ikke tilladt at holde arrangementer med servering af alkohol, hvor deltagerne er under 18 år.
6. Øvrige vilkår og regler vedr. afbestillinger, justeringer henvises der til de gældende regler fra Horesta.
7. Hvis hotelværelser skal på en samlet faktura, skal dette aftales på forhånd, ellers opkræves betaling senest ved check ind.
8. Ønskes der betaling via faktura, bedes fakturaoplysningerne sendt til os forud for arrangementet:
*Navn,
*Adresse,
*Tlf,
*Mail,
*Evt EAN & Att.
9. Skal der ændres i oplysningerne efter fakturaen er sendt, tager vi 200 kr. pr. ny faktura.

Send forespørgsel

  • Gratis og uforpligtende
  • Få svar indenfor 24 timer
  • Garanti for den bedste pris